Published at Jan 26, 2011 for zervant.com
Category: Business
Language: Finnish
Social media pitch
Zervant on uusi, verkossa toimiva laskutus-, tuntikirjaus- ja kirjanpitopalvelu.
Summary

Zervant on uusi, verkossa toimiva laskutus-, kustannustenhallinta- ja kirjanpitopalvelu. Se helpottaa yrittäjänä toimimista muistuttamalla automaattisesti yrittäjän velvoitteista ja vähentää hallinnollisiin tehtäviin kuluvaa aikaa.

Palvelu on suunnattu ensisijaisesti ammatinharjoittajille ja tarjoaa mahdollisuuden asiakaspalautteen reaaliaikaiseen keräämiseen. Asiakkaiden rajoitetussa koekäytössä palvelu on ollut elokuusta 2010 lähtien ja se avataan julkiseen käyttöön tänään.

Content

Toiminimille verkossa toimiva laskutus- ja kirjanpitopalvelu

Zervant on uusi verkossa toimiva laskutus-, tuntikirjaus- ja kirjanpito-ohjelma. Se helpottaa yrittäjänä toimimista muistuttamalla automaattisesti yrittäjän velvoitteista ja vähentää hallinnollisiin tehtäviin kuluvaa aikaa.

Palvelun idea syntyi yhtiön toimitusjohtajan Mattias Hanssonin ja varatoimitusjohtajan Tuukka Koskisen omista tarpeista.

”Kun perustin ensimmäisen toiminimiyritykseni, yllätyin kuinka paljon aikaa jouduin käyttämään yrittäjän velvoitteisiin tutustumiseen ja niiden hoitamiseen. Tätä työtä helpottavaa ja minulle sopivaa ohjelmistoa ei löytynyt markkinoilta. Halusimme luoda helppokäyttöisen palvelun, joka tukee toiminimiyrittäjiä heidän jokapäiväisessä työssään.” Hansson kertoo.

Zervant tekee yhteistyötä Pääkaupunkiseudun Uusyrityskeskusten jäsenenä ja nuoria yrittäjyyteen innoittavan opiskelijajärjestön HMEA:n kanssa. Lisäksi käyttäjä voi hyödyntää muiden yhteistyökumppaneiden kuten tilitoimistojen tarjoamia lisäpalveluita.

Zervant tähtää kansainvälisille markkinoille. Palvelu toimii suomen, ruotsin ja englannin kielellä. Käyttäjiä on neljästä maasta.

Zervant Oy on perustettu vuonna 2009. Yrityksen tavoitteena on helpottaa yrittäjänä toimimista. Yritys on Tekesin ja yksityissijoittajien rahoittama. http://www.zervant.fi.

Recent press releases

View more press releases