Published at Aug 08, 2011 for zervant.com
Category: Internet
Language: Finnish
Social media pitch
Yrittäjälle työkalu maineen rakentamiseen ja julkaisemiseen ilmaiseksi verkossa.
Summary

Zervant Oy on laajentanut pienyrittäjien verkkopalveluaan lisäämällä ilmaiset työkalut yrityksen maineen rakentamiseen ja julkistamiseen yrityksen omalla tyylikkäällä verkkosivulla. Zervant liittää asiakaspalautteen keräämisen olennaiseksi osaksi laskutusta. Mitatun maineen julkistaminen helposti luotavalla verkkosivulla vahvistaa yrityksen uskottavuutta. Asiakastyytyväisyyden mittaaminen mahdollistaa yrityksen palveluiden ja asiakassuhteiden kehittämisen.

Content

Pienyrittäjältä ostaminen helpottuu

Yrittäjälle työkalu maineen rakentamiseen ja julkaisemiseen ilmaiseksi verkossa

Suomalainen Zervant Oy on laajentanut pienyrittäjien verkkopalveluaan lisäämällä ilmaiset työkalut yrityksen maineen rakentamiseen ja julkistamiseen yrityksen omalla tyylikkäällä verkkosivulla.

Zervant liittää asiakaspalautteen keräämisen olennaiseksi osaksi laskutusta. Asiakastyytyväisyyden mittaaminen mahdollistaa yrityksen palveluiden ja asiakassuhteiden kehittämisen. Mitatun maineen julkistaminen helposti luotavalla verkkosivulla vahvistaa yrityksen uskottavuutta, auttaa uusien asiakkaiden ostopäätöksen tekemistä, näkyy hakutuloksissa ja mahdollistaa yrityksen helpon suosittelun tärkeimmissä yhteisöpalveluissa kuten Facebookissa, Twitterissä ja LinkedIn:issä.

Zervant on pienyrittäjän talouden hallinnan ja myynnin verkkopalvelu. Palvelu tarjoaa yrittäjälle työkalut laskutukseen, tuntikirjaukseen, matkakulujen kirjaamiseen, asiakaspalautteen keräämiseen, maineen luomiseen ja verkkosivun julkaisemiseen. Uusien osa-alueiden julkistamisen myötä Zervant tarjoaa kattavan verkkopalvelun pienyrityksen päivittäisten asioiden hoitamiseen ja auttaa yrittäjää onnistumaan paremmin.

Käyttöönotto ja tutustuminen: http://www.zervant.fi

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt